STRESSTRESS

Varit stressad sen jag vaknade imorse kvart i 10, drog upp matte ur sängen, for till stan och gjorde massa ärenden, hittade min nyårsklänning som jag är heeelt dökär i! Köpte mat på sub och sen for vi till bersika där vi åt och sen till Stallet. Red Chino idag då Blanche skulle och träna, och när jag skulle ta in Bella så har Czero börja få tuppjuck, så när jag då skulle få bort dom andra hästarna från ingången av hagen så vände han sig om blixtsnabbt och sparkade mig på låret!!!! Gjorde ont, men inte alls så ont som jag trodde, han är ju bara föl än så han har väl inte så starka ben som en fullvuxen hingst ;-) Så nu är mina lår röda och ömma!  Red barbacka och Chino fick för sig att skutta över snökarmarna så då har vi skuttat runt lite här å var!
 
Kom hem för ett braaa tag sen men ändå har jag inte orka pallra mig in i duschen. Ska och handla sen och även hämta en ny klätterställning till katten, hennes håller på å braka ihop vilken sekund som helst!!! 
Och ikväll ska jag packapackpacka inför resan till ammarnäs. Ska även hinna fixa mitt hår, hoppas jag hinner lösa det så Linn hinner fixa innan nyår..  Känns som att hela mitt liv just nu är en stressfaktor. Plus att jag jobbar imorgon så hela morgondagen försvinner typ.. 
 
Vill ha sommar, ledigt, sol, ledigt med min finaste och bara kunna slippa tänka på allt runtom!
1 kommentar
linnn

Blev nog bäst att det blir efter nyår det fixas, då får vi tag i bra hår och nog många slingor för att det ska bli så bra som möjligt! Sen är det bra att vänta om du ska vara ute i snön mycket, det kommer hålla sig finare längre då. Kommer bli så sjuuuuukt snyggt;-)