ÖJESKEN

Har ikväll varit på ett spelarmöte angående fotboll! Slutade spela fotboll förra sommaren då jag i princip jobbade varje dag och inte hade tid. Och sen dess har jag inte tagit mig tillbaka. Nya lagspelare, upp en division och det blir inte samma "lag" som tidigare att komma tillbaka till. Hur som helst var jag där ikväll för att jag ska ta mig tillbaka! Ska börja med dom yngre för att komma i balans igen och sedan får jag se vars jag hamnar ;-D Kändes kul att få höra av tränarna att det ska bli kul att få ha med mig i sommar. Vad som värmdes mest var nog när div2 tränaren sa "Annars om de inte funkar här så vet du ju vars du hör hemma!"  mmmh, gotta love life just nu
 
 
Igår for jag till Hööks med elin, fyndade nya ridbyxor och nya handskar! Och sen blev de lunch på Max där:-) hehe. Sen följde jag Elin på hennes dressyrträning, och på kvällen kom Lisa och Sofia förbi en sväng och sällskapade ;-D
 
Nu ska jag mysa framför tvn med sockerärtor och småkex! När matte slutar möts vi upp hos pappa och sover där inatt:-) myspysi
mina finaste!
0 kommentarer