WÖRK

Jobbat typ hela december, inte vart många lediga dagar! Tur de är värt mödan när lönen kommer ;-) 

Jobbade på julafton, så vi hade julafton torsdag med familjen(erna). Var först hos farmor och farfar med pappa och mattias och åt lunch och mös på. Sen till mamma för middag och julklappar :-) Är riktigt nöjd med mina julklappar, fick det jag önskade plus lite till;-) 
Fick bla, SnöOfSweden örhängen, plattång, bakredskap, pengar,presentkort och  ett armband som synkas med mobilen och som registrerar förbränning, puls, steg och blabla, ni förstår nog vad jag menar :-) Önskade mig selfiestick också, och de fick jag!! 2 st ;-) En av lillebror och en av evve och macke! Haha :-D 

På kvällen bestämde sig jag å evve att fara på after xmas, och jag hade riktigt kul! Över förväntan! Så kul att gå ut med Evve, de är alltför sällan ;-) 

Sen jobbat 2 nätter,gick av för ca en timme sen så idag är jag ledig. Och imorgon 2 dagars jobb igen! 
0 kommentarer