MÅNDAG

Söndag kväll blev jag utring för måndagen, så jobbade kväll på annan avd, så kul att gästspela på annan avd ibland :-D 
så måndagen bestod av jobb.
Tisdagen var jag ledig, så då for jag till stan och shoppade lite nytt. Så nöjd. Och sen for jag till stallet med Lisa, skulle rida men det blev inte av det. Vi släppte stona på sommarbete istället, så härligt :-D Czimera däremot ska inte få ha grönbete heeela sommaren! då lär hon bli smockfet, utan hon ska få varva mellan 2 hagar. hehe :-) Hjälpte till att dubbelchecka lite sen och smörja lite utrustning, på onsdag nästa vecka far vi till Strängnäs för att hjälpa till på tävlingar. Onsdag till söndag är vi där, och vi ska även få byta av påväg dit och köra bilen med transport! Rädd! haha. Vi ska dock få övningsköra med transport så vi vet hur det är före vi beger oss ut på E4an ;-) 
 
Och idag har jag jobbat. For in till stan före jobbet och gjorde ett till hål i örat. Hihi. Impulsivt!
 
0 kommentarer