IT

Inte gjort ett piss idag på min lediga dag. Typ. Sovit och sett tv. Sovmorgon också!  Kring 4 kom pappa och vi (läs han) började fixa med lampan, gick på classes å handla sladd å sånt. Sen middag på nodo. Gott! Så nu har jag en lampa över köksbordet.  Finally!  Sen var tanken att vi skulle sätta ihop tvbänken men han hann inte. Och aldrig att jag skulle ge på mig det själv!  Flörtade runt men ingen ville hjälpa... så det får bli imorgon när pappa slutat!  Har även tvättat nu ikväll! Tråkigt som bara den... sög att ena tvättmaskinen var trasig också, så bara kunnat använda en. Men har världens bästa torkskåp,så de blir lite roligare då att det går fort! 


Har slutat pluggat, ska jobba klart mina 6 månader och om jag inte lasat in för tjänst då, då kommer jag söka nytt jobb. Och helst inte i Piteå! 
1 kommentar
Anonym

Det här inlägget gillar jag inte!!!

Svar: men så blir det!!!
emelie laestander