TIME OF

Förra veckan blev en intensiv vecka med träning, känner det i benen! Träningsvärken bara övertog för varje dag! Haha. Måndag och onsdag körde jag 45 min  intervaller, tisdag och torsdag var vi på strömlida och åkte. Gå i backen flera gånger uppför, fredag gym, lördag strömlida igen och söndag gjorde jag faktiskt ingenting. Och igår var vi på strömlida igen! Jäkligt roligt iallafall. Köpte en till madrass igår,så då hade vi en var. Gick galet fort och vi blev som 10 år igen! Haha.

Igår var jag även i stallet, myspys. Idag också. Vaknade tidigt, for dit och det var så härligt speciellt när det var så fint väder. Svettades ihjäl i dunjackan, dags att lägga bort den tror jag! :-) vi släppte charley på planen och sen jasmina och sen shot. Kul! 

For förbi rusta och handlat lite nytt till läggan. Och även storstädat! 
 
0 kommentarer