LIFE

Mycket som hänt sen senast men orkar inte skriva om allt.

Spelat min första fotbollsmatch på 3,5år idag. Tränaren skrev igår och fråga vilken klubb jag var skriven i och sedan fick jag frågan att spela. Jäkligt kul!!! Ångrar att jag slutade. 

Fick spela lite mer än halva, tog ett tag innan jag kom ihåg hur man spelade ytterfält... haha. Jag och min kondis typ dog varannat steg där ute! Hahaha. Men efter ett tag kom speltänket tillbaka, spela smart, taktikvila och springa smart. Så gick betydligt mycket bättre i andra halvlek. Matchresultatet blev väl inte så bra, men vi mötte bra lag och jag tycker vi var bra.

Nu är jag på jobbet och kliver på en kortkväll. Fick flexa in senare så jag kunde vara med på matchen. Värt. Heh.

Vaknade med träningsvärken från helvetet från torsdagsträningen, vill inte veta hur det kommer vara imorgonbitti....

0 kommentarer