FEST

Igår var jag på stan en sväng, och sedan stallet. Myspys med czimera och lillis, även Bella var högdräktig och idag fick hon bebis!! Ska dit imorgon och fölmysa <3 på kvällen festade jag med zara och mippa, sen for vi till nån micke. Hade rätt så kul!  Markus kom också dit då det tydlig  sög i Öjebyn, nån tråkig lokalfest! körde Ölspel och alla jävlades med mig, så när vi for in till stan var vi tvungna att panik stanna efter timmerleden, där stod jag på alla 4 i diket och kaskadspydde. Hahaha, och tydligen hade Lisa fått ett antal snaps vid den tiden... Döör! Var inte så länge på Kalles,  for hem rätt så fort. Dog i sängen och sovit som en kratta inatt.


Vakna 10 idag för att duscha å försöka göra en fräsch, vi for till morfar för att överraska han med fika då han fyllde 80 igår :-) Sen käka vi på bigboy när vi kom tillbaka från Arvidsjaur,  sen dess har jag dött i sängen. Typ. 



0 kommentarer