PRAKTIKANT

Igår slöade jag typ hela dagen kändes det som. For till stallet på eftermiddagen,så spendera hela förmiddagen i sängen framför serier. Hehe. På kvällen tog jag en cykeltur till klubbgärdet för en snabbvisit hos markus! 

Idag vaknade jag kring 10,utvilad och pigg.  For till stallet kring 11. Dom har en praktikant nu, så då tog jag henne också badade vi upp stona. Skönt för dom att bli ompysslad när dom är så tjocka nu :-) bara 4 dagar kvar till beräknad fölning för czimera ♡ Wiie. Sen smörjde vi lite träns och sen gick vi ner till czirenzia en sväng. 

Nu däremot ligger jag i soffan i mjukiskläder under 2 filtar, fryser ihjäl typ haha. När jag duschar hästarna så slutar det typ alltid med att jag är sjöblöt, haha. Men nåja, dom blev rena iaf;-) 

Ikväll ska jag till mamma och fara ut och springa! 
0 kommentarer